BPM berekenen bereken direct gratis de laagst haalbare BPM

088-3450100 Gratis infolijn

Amsterdam, 18 maart 2013
NRC Media maakt met Insight branche Automotive inzichtelijk

Bijna de helft van de Nederlanders ouder dan dertien jaar is geïnteresseerd in auto’s. De interesse van deze 6,6 miljoen Nederlanders ligt meer op techniek dan op design. Dat blijkt uit een vanaf vandaag op nrcmedia.nl/insights gratis te downloaden brancherapport, getiteld ‘Automotive Insight’. Hierin zijn interessante inzichten in omvang, samenstelling en interesses van consumentengroepen te vinden.

NRC Media, uitgever van NRC Handelsblad en nrc.next, speelt met de serie Insights in op de behoefte van adverteerders om een zo effectief mogelijke marketing- en communicatiestrategie te ontwikkelen, die gebaseerd is op feiten. De inhoud is in opdracht van NRC Media samengesteld door Motivaction, een onafhankelijk bureau voor onderzoek en strategieontwikkeling. Als bronnen gebruikte Motivaction onder andere NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia), STIR (bureau voor internet bereikonderzoek) en DMS (Decision Makers Survey).

Dat vooral mannen geïnteresseerd zijn in auto’s is geen verrassing, liefst 87 procent van de autoliefhebbers is van het mannelijke geslacht. Uit de Automotive Insight is verder op te maken dat vooral internet een belangrijke en veel geraadpleegde bron van informatie is. Enerzijds om op de hoogte te blijven van actuele ontwikkelingen, maar ook bij de oriëntatie rond de aanschaf van een auto wordt intensief gebruik gemaakt van de digitale snelweg. Daarbij ligt de interesse meer op techniek dan op design. Autoliefhebbers zijn dan ook bovengemiddeld merkentrouw.

“De NRC Media Insights hebben de IQ, EQ en vooral de spirit om te beraken”, zegt Jan van der Marel, directeur-uitgever NRC Media. “En daar blijft het niet bij. Met de serie Insights reiken we adverteerders ideeën aan die het verschil maken. We investeren continu in innovatieve marketing- en communicatietools om de advertentiecampagnes van adverteerders te verbeteren. Hiervoor hebben we het afgelopen jaar een kennisnetwerk opgericht. Daarin wordt nauw samengewerkt met experts op gebied van online marketing, social media, SEO en webcasting. Ook organiseren we ‘NRC Media Embassy’ kennissessies over het bereiken van de doelgroep. We geven met deze innovatieve media-aanpak invulling aan onze eerdere belofte dat NRC Media een kennispartner is voor adverteerders en mediabureaus.”

Behalve voor de branche Automotive heeft NRC Media ook Insights beschikbaar in de sectoren Charitatief, ‘Consumentenelektronica, ICT & Telecom’, Energie, Films en Boeken, Financiële dienstverlening, FMCG, Horeca, Kunst en Cultuur, Luxury en Lifestyle, Opleiding en Ontwikkeling, Overheden en Non-profit, Retail, Toerisme en Zakelijke dienstverlening. Van iedere Insight is een infographic afgeleid, die via weblogs en social media verspreid wordt. De volledige versies van de vijftien Insights zijn beschikbaar op nrcmedia.nl/insights.

bron: www.nrcmedia.nl/insights

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone
Bekijk alle referenties

Waarom Importautos.nl?

  • 8 importadviseurs tot uw beschikking
  • Levering aan huis door heel Nederland
  • Exclusief partner van Autoweek
  • Altijd laagste BPM garantie
  • 12 jaar BPM / auto import ervaring
  • Geen risico, u betaalt ons achteraf

auto verkopen

Importautos.nl is bekend van:

importautos partners
importautos redbull

Aantal geïmporteerde auto's: